dinsdag 23 december 2014

Heerlijke feestdagen!



Lieve volgers,

Zo, ik laat de hectiek achter me: de kerstboodschappen zijn in huis… Laat de kerst maar komen! Twee heerlijk relaxte dagen met familie, ik heb er helemaal zin in. We houden de maaltijden simpel. Ik volg op het moment een uitgeklede versie van het auto immuun protocol, dus er is ook weinig te snacken ;-). Voor het ontbijt maak ik AIP-broodjes, de lunch een soepje en bij het diner bakt iedereen zijn eigen stukjes vlees en vis op de bakplaat of gourmet en ik serveer er flink wat groen bij. Eten is uiteindelijk niet waar het om draait, toch? Wij gaan genieten van het samen zijn, cadeautjes geven en uitpakken, kerstliedjes, de kerstboom; alles wat deze dagen zo bijzonder maakt. Ik wens jullie hele fijne, gezellige en (h)eerlijke dagen!

Liefs, Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten