maandag 3 oktober 2016

Verhuis je mee naar Voedenderwijs?

Het is lang stil geweest op (H)eerlijk over eten. Maar achter de schermen werd hard gewerkt! Het afgelopen half jaar ben ik druk geweest met het verder ontwikkelen van Voedenderwijs, mijn praktijk voor orthomoleculaire therapie volgens de klinische Psycho-Neuro-Immunologie. Een hele mond vol, maar wat ik doe is mensen met een chronische ziekte leren hoe zij grip krijgen op hun gezondheid. Ik leer hen hun leefstijl aan te passen en veranderingen aan te brengen in hun voedingspatroon, bewegingspatroon, bioritme en de manier waarop ze omgaan met emoties, stress en ontspanning. Het resultaat is dat ze meer energie krijgen, waarmee ze meer aandacht kunt besteden aan dingen die belangrijk voor ze zijn. Ik leer ze aanpassingen doen aan hun leefstijl die ze helpen het leven te leiden dat ze willen leiden:



Daarnaast verzorg ik lezingen, workshops en coachingstrajecten bij bedrijven in het kader van vitaliteit van werknemers.

Deze ontwikkeling heeft er toe geleid dat ik heb besloten verder te gaan met bloggen op Voedenderwijs. (H)eerlijk over eten zal (voorlopig) blijven bestaan, maar ik zal langzamerhand artikelen overhevelen naar Voedenderwijs. Ook zal ik op Voedenderwijs heel regelmatig nieuwe artikelen publiceren. Je kunt alvast een kijkje nemen op de vernieuwde website: www.voedenderwijs.nl, waar op de blog al een aantal interessante artikelen te vinden is. Blijf je me volgen? Vind ik leuk! Je vindt Voedenderwijs op:

Internet: www.voedenderwijs.nl

Facebook: https://www.facebook.com/voedenderwijs


LinkedIn: https://nl.linkedin.com/in/femkevandoesburg

en

Pinterest: https://nl.pinterest.com/voedenderwijs/.

Per e-mail is Voedenderwijs bereikbaar op welkom@voedenderwijs.nl. Wil je op de hoogte blijven en de nieuwste blogs in je mailbox ontvangen, schrijf je dan hier in: stuur mij de nieuwste blogs van Voedenderwijs! Als bedankje ontvang je het E-book "7 tips voor het overstappen naar een gezonder voedingspatroon". Je kunt het E-book ook meteen hier aanvragen.


Bedankt voor al jullie leuke reacties in de afgelopen jaren; hopelijk lezen en reageren jullie met net zoveel plezier mee bij Voedenderwijs!

Liefs, Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten